پیش‌بازی پیکان - ملوان؛ عنایتی به دنبال دومین برد متوالی

پیش‌بازی پیکان - ملوان؛ عنایتی به دنبال دومین برد متوالی

پایگاه خبری فوتبالی – رضا عنایتی در بازی با ملوان، به دنبال دومین بردش در این فصل است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، پیکان در تهران میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود. دیداری که در بازی رفت و در خانه قوی سپید با برتری دو بر صفر ملوان به پایان رسید.

پیکان در شرایطی باید از ملوان میزبانی کند که این تیم پس از مدت‌ها توانست طلسم پیروز نشدن را بشکند و با غلبه بر سپاهان در اصفهان شرایط جدولی خود را بهبود بخشید. فیروزه‌ای‌پوشان حالا بهترین فرصت را دارند با کسب دومین برد پیاپی، خود را تا حدودی از منطقه سقوط دور کنند و باید دید این تیم خواهد توانست برای اولین بار در طول فصل جاری دو برد پشت سر هم به دست بیاورد یا نه.

در سمت مقابل ملوان در ادامه نتایج بسیار خوب امسالش، توانسته همچنان تنه به تنه تیم‌های بالای جدولی رقابت کرده و بسیار امیدوار به کسب سهمیه آسیایی در پایان فصل است. تیم تحت هدایت مهدی تارتار فقط به دلیل تفاضل گل کمتر پایین‌تر از تراکتور در رتبه چهارم حضور دارد و می‌تواند در پایان این هفته خود را به رده سوم جدول برساند.

اما آمار تقابل‌های سرمربیان دو تیم در مقابل یکدیگر جالب است. مهدی تارتار و غلامرضا عنایتی تاکنون چهار بار به عنوان سرمربی برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل کار کسب دو برد برای هر یک بوده و باید دید نتیجه جدال پنجم در پایتخت چگونه پیش خواهد رفت.

نتیجه هفته گذشته: پیکان در اصفهان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سپاهان گذشت و ملوان در انزلی با یک گل گل‌گهر را شکست داد.

وضعیت در جدول: پیکان با ۱۷ امتیاز سیزدهم است و ملوان با ۳۲ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران

پیکان - ملوان

چهارشنبه ۲۳ اسفند ساعت ۱۸:۴۵

ورزشگاه پاس تهران

1997