ستاره تاریخ‌ساز میلان در تیررس باشگاه‌های انگلیسی

ستاره تاریخ‌ساز میلان در تیررس باشگاه‌های انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی- فرانچسکو کاماردا، ستاره 16 ساله آث میلان مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، فرانچسکو کاماردا، استعداد جوان آث میلان در این فصل تاریخ‌ساز شد. او رکورد جوان‌ترین بازیکن تاریخ سری آ را مال خود کرد. آینده این بازیکن در سن سیرو نامشخص است و گفته می‌شود که چند باشگاه انگلیسی قصد دارند برای جذب این ستاره جوان اقدام کنند.

این بازیکن بازیکن در نیمه دوم دیدار مقابل فیورنتینا به میدان رفت و رکورد جوان‌ترین بازیکن تاریخ سری آ را به نام خورد کرد. او در این هفته 16 ساله شد.

این بازیکن حالا با ورود به 16 سالگس واجد شرایط امضای اولین قرارداد حرفه‌ای خود با یکی از تیم‌های سری آ است، اما در این باره شرایط برای میلان خوب پیش نمی‌رود، چون این بازیکن مورد توجه چند تیم انگلیسی قرار گرفته و همین موضوع می‌تواند کار امضای قرارداد با کاماردا را دشوار کند.

به گزارش نشریه انگلیسی دیلی میل، باشگاه‌های آرسنال، تاتنهام و منچسترسیتی همگی به جذب کاماردا علاقه‌مند هستند. آن‌ها تمایل دارند تا این استعداد ایتالیایی را به صورت آزاد و رایگان به خدمت بگیرند.

این بازیکن 16 ساله در این فصل دو بازی برای تیم اصلی آث میلان انجام داده و در 30 بازی برای تیم پریماورا (زیر 19 سال) میلان، 12 گل به ثمر رسانده است. این بازیکن در چند ماه اخیر توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است و این یکی از اصلی‌ترین عوامل تمایل باشگاه‌های بزرگ دنیا برای به خدمت گرفتن او است.

متئو مورتو، خبرنگار ایتالیایی دنیای فوتبال اعلام کرد که هنوز توافقی میان کاماردا و باشگاه میلان وجود ندارد.

مورتو اضافه کرد که مذاکرات در چند هفته آینده ادامه خواهد داشت، اما هنوز خیلی زود است که بدانیم کاماردا فصل آینده در کجا بازی خواهد کرد.

1428