مذاکرات اولیه یوونتوس برای جذب ماریو هرموسو

مذاکرات اولیه یوونتوس برای جذب ماریو هرموسو

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع باشگاه اتلتیکو مادرید به طور جدی مدنظر یوونتوس قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، طبق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت جونتولی مدیر باشگاه یوونتوس با اطرافیان ماریو هرموسو مدافع چپ پای باشگاه اتلتیکو مادرید تماس حاصل کرده تا ایده انتقال رایگان این مدافع را در تابستان ۲۰۲۴ بررسی کند. بیانکونری به دنبال جذب یک مدافع چپ پا هستند که در بازی تن به تن مهارت داشته باشد و بتواند به بازی سازی کمک کند که تمام این ویژگی ها در نوع بازی ماریو هرموسو وجود دارد.

 دستمزد ۴ میلیون یورویی هرموسو با ساختار دستمزد باشگاه یوونتوس نیز مطابقت دارد و در حال حاضر جذب او از لوید کلی قانع‌ کننده‌ تر است.به دلیل اتمام قرارداد هرموسو با تیم اسپانیایی او یکی از فرصت‌های بازار تابستانی نقل و انتقالات اروپا خواهد بود. بارسلونا و میلان هم دیگر تیم هایی هستند که به جذب او علاقه دارند اما یوونتوس پیگیری جدی تری را نسبت به دو تیم دیگر داشته است.

ماریو هرموسو مدافع ۲۸ ساله اتلتیکو مادرید با پیشنهاد تمدید قرارداد با تیم اسپانیایی موافقت نکرده و احتمالا از تیم خو جدا خواهد شد. این بازیکن در تابستان گذشته هم پیشنهاداتی از تیم های لیگ برتر انگلیس داشت اما باشگاه اسپانیایی با جدایی او موافقت نکرد.

۱۰۰۹