مسلط نبودن به زبان آلمانی، علت اصلی نیمکت‌نشینی ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ

مسلط نبودن به زبان آلمانی، علت اصلی نیمکت‌نشینی ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- برایان زاراگوزا از زمان پیوستنش به بایرن مونیخ فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورده است.

به گزارش فوتبالی، برایان زاراگوزا در نیم‌فصل نخست فصل جاری عملکرد درخشانی در پیراهن گرانادا از خود به نمایش گذاشت و همین موضوع باعث شد توجه بایرن مونیخ به این بازیکن جلب شود. باواریایی‌ها پیش از آن‌که دیگر تیم‌های بزرگ اروپایی متوجه استعداد این بازیکن اسپانیایی شوند، قرارداد را با او امضا کرد.

دو طرف به توافق رسیده بودند تا زاراگوزا در تابستان 2024 به بایرن بپیوندد، اما به علت مصدومیت کینگزلی کومان و سرژ گنبری، سران بایرن مونیخ تصمیم گرفتند تا در همین زمستان زاراگوزا را به لیست بازیکنان خود اضافه کنند.

با این وجود، زاراگوزا روزهای سختی را در بایرن مونیخ پشت سر می‌گذارد. او هنوز نتوانست با شرایط تیم بزرگی همچون بایرن مونیخ سازگار شود. هرچند که باید اشاره کرد اوضاع بایرن در این هفته‌ها تعریف چندانی ندارد و عملکرد بازیکنان این تیم نیز تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است.

به گزارش نشریه اسپانیایی آ اس، توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ اعتقاد دارد زاراگوزا هنوز نتوانسته با شرایط رختکن سازگار شود و به همین خاطر آماده حضور در ترکیب اصلی نیست.

توماس توخل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار این هفته تیمش مقابل ماینتس درباره شرایط این بازیکن گفت: «اول از همه، برایان مشکل زبان دارد. او نمی‌تواند به انگلیسی و آلمانی صحبت کند و این یک مشکل ابتدایی است. ما او را زودتر از زمان مقرر شده به خدمت گرفتیم، چون نمی‌دانستیم مصدومیت کومان و گنبری تا چه مدت به طول می‌انجامد.»

توخل اضافه کرد: «از قبل مشخص بود که این یک انتقال بزرگ برای او است. ما می‌دانیم که او کیفیت بالایی دارد، اما او هنوز نتوانست با رختکن ارتباط برقرار کند، به همین خاطر تصمیم گرفتیم بیشتر زمان بدهیم.»

1428