منچستریونایتد و پیروزی مقابل اورتون با دو پنالتی

منچستریونایتد و پیروزی مقابل اورتون با دو پنالتی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هشتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و اورتون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، منچستر یونایتد این بازی را با دو ضربه پنالتی برد. در حقیقت هر دو پنالتی شیاطین سرخ را در این بازی آلخاندرو گارناچو برای منچستر یونایتد گرفت. از سوی دیگر پنالتی اول را برونو فرناندز در دقیقه دوازده بازی تبدیل به گل کرد و پنالتی دوم را هم مارکوس راشفورد در دقیقه 36 برای شیاطین سرخ تبدیل به گل کرد و به این ترتیب منچستر یونایتد با این دو گل موفق شد اورتون را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

شیاطین سرخ اکنون در رده ششم جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس هستند و اریک تن هاگ در تلاش است تا منچستر یونایتد جایگاه بهتری در جدول لیگ انگلیس پیدا کند. انتقاد های زیادی به عملکرد تن هاگ وجود دارد و منچستریونایتد در این فصل عملکرد خوبی نداشته است.

اورتون در حال حاضر در رده شانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس است و این تیم هم که امروز شکست خورد عملکرد خوبی در لیگ انگلیس نداشته است.

تماشای خلاصه بازی

1471