ستاره خط دفاعی رئال مادرید در آستانه بازگشت به میادین

ستاره خط دفاعی رئال مادرید در آستانه بازگشت به میادین

پایگاه خبری فوتبالی- ادر میلیتائو احتمالا برای الکلاسیکوی برگشت آماده حضور در میدان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، ادر میلیتائو که در هفته‌های ابتدایی فصل از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده بود و گفته می‌شد که تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود، حالا به نظر می‌رسد روند بهبودی‌اش را به خوبی سپری می‌کند و می‌تواند در ماه‌های پایانی فصل برای رئال مادرید به میدان برود. شنیده‌ها حاکی از آن است که این مدافع برزیلی در الکلاسیکوی برگشت که در تاریخ 21 آوریل برگزار می‌شود، می‌تواند به میدان برود.

پیش‌بینی می‌شد که رئال مادرید در نبود ادر میلیتائو با مشکلاتی جدی مواجه شود، اما درخشش آنتونی رودیگر و عملکرد خوب دیگر مدافعان رئال باعث شد تا نبود این ستاره خیلی به چشم نیاید. با این حال، باز هم بازگشت این بازیکن خبر خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران رئال مادرید است.

ادر میلیتائو در این فصل تنها 50 دقیقه بازی کرد و پس از آن به علت مصدومیت قادر به همراهی کهکشانی‌ها نبود. در ابتدا پیش‌بینی می‌شد که میلیتائو در ابتدای فصل آینده به میادین بازگردد، اما روند بهبودی او پس از انجام عمل جراحی به خوبی پیش رفت.

این ملی‌پوش برزیلی در هفته‌های اخیر به تمرینات بازگشته و گزارش‌های مثبتی در خصوص شرایط جسمانی او داده شده است.

طبق گزارش رسانه اسپانیایی مارکا، میلیتائو در برخی از جلسات تمرینی این هفته رئال مادرید شرکت کرده و گفته می‌شود که در آستانه بازگشت به میادین است.

این بازیکن برای الکلاسیکوی برگشت آماده است؛ اما احتمالا دو بازی رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

1428