ستاره موردنظر منچستریونایتد در بایرن مونیخ ماندگار شد

ستاره موردنظر منچستریونایتد در بایرن مونیخ ماندگار شد

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیس تل ستاره جوان بایرن مونیخ که به شدت زیر نظر مدیران منچستریونایتد قرار داشت، با سران باواریایی ها برای تمدید قراردادش به توافق رسید. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد برای مدت طولانی قصد داشت تا ماتیس تل، ستاره 18 ساله بایرن مونیخ را به خدمت بگیرد، اما تل قراردادش را تا سال 2029 با بایرن مونیخ تمدید کرد تا دست شیاطین سرخ کوتاه بماند. 

کریستوف فروند مدیر ورزشی بایرن مونیخ راجع به تمدید قرارداد با ماتیس تل گفت: "خیلی خوشحال هستیم که ماتیس تل قراردادش را با باشگاه بایرن مونیخ تمدید کرد. او یکی از مهره های کلیدی ما برای آینده است. با وجود او، ما می خواهیم نسل بعدی بایرن مونیخ را بسازیم. ماتیس در سن بسیار کمی به بایرن مونیخ پیوست و حالا در 18 سالگی، تجربه های زیادی در بالاترین سطح فوتبال به دست آورده و مطمئن هستم که در آینده چیزهای بسیاری از خواهیم شنید."

البته ماتیس تل به خاطر دقایق کم بازی اش در بایرن مونیخ به شدت ناراحت بود و همین موضوع بود که باعث شد شایعات خروجش از آلیانتس آرنا شدت بگیرد. در ماه فوریه منابع بریتانیایی اعلام کردند که شیاطین سرخ پرس و جوهایی درباره ماتیس تل انجام داده و می خواهد این جوان 18 ساله را به الدترافورد ببرد.

4416