سه گزینه اصلی بارسلونا برای دفاع راست مشخص شدند

سه گزینه اصلی بارسلونا برای دفاع راست مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا برای پست دفاع راست چند گزینه روی میز دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا از حالا در مورد ترکیب فصل آینده خود شروع به تصمیم‌گیری کرده است؛ اگرچه دقیقاً این موضوع وابسته به شرایط مالی این باشگاه است. پست دفاع راست، یکی از نقاط مبهم ترکیب سال آینده بارسلونا است؛ جایی که کاتالان‌ها تا سال‌ها پس از جدایی دنی آلوز با مشکل مواجه بودند، اما در این فصل با حضور کانسلو این مشکل تا حد زیادی برطرف شد.

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا می‌خواهد ژائو کانسلو را برای فصل آینده حفظ کند و این بازیکن پرتغالی نیز مشتاق ماندن در بلوگرانا است، اما فراهم کردن مبلغ مورد انتظار منچسترسیتی کار آسانی نیست.

به نظر می‌رسد یکی از بازیکنانی که فصل آینده بارسلونا برای این پست در اختیار خواهد داشت، ژولیان آرائوخو باشد. ملی‌پوش مکزیکی این فصل را به صورت قرضی در لاس پالماس گذرانده است و عملکرد او در این فصل، مورد تحسین مدیر استعدادیابی بارسلونا، یعنی بویان کرکیچ قرار گرفته است. این به معنی آن است که احتمالا آرائوخو سال آینده یکی از بازیکنان اصلی آبی و اناری‌ها خواهد بود. او گزینه ارزان‌تری خواهد بود و بارسلونا امیدوار است که او بتواند به پیشرفت خود ادامه دهد.

در همین حال، سرجینیو دست، که او نیز به صورت قرضی در پی‌اس‌وی آیندهوون حضور دارد، قرار است فروخته شود. مدیران باشگاه هلندی گزینه خرید قطعی 10 میلیون یورویی را در اختیار دارند، اما می‌خواهند این مبلغ را کاهش دهند. به گزارش اسپورت، هر دو باشگاه تمایل دارند به توافق دست پیدا کنند.

ژاوی هرناندز علاقه‌ای به سبک فوتبال این بازیکن ندارد و خود سرجینیو دست هم رسما اعلام کرده تا زمانی که ژاوی در بارسا حضور داشته باشد، تمایل به بازگشت ندارد؛ اما مسئله اینجاست که در پایان فصل ژاوی از بارسلونا جدا می‌شود و این ممکن است شانس بازگشت سرجینیو دست به بارسلونا را افزایش دهد.

1428