عکس؛ کاپیتان رئال مادرید و دریافت پیراهن شماره 350

عکس؛ کاپیتان رئال مادرید و دریافت پیراهن شماره 350

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته رئال مادرید و لایپزیش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید با تساوی یک بر یک توانست راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود چرا که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر برده بود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی ناچو فرناندز در ترکیب رئال مادرید حضور داشت و به یک عدد ویژه رسید. این مدافع اسپانیایی که یک بازیکن تک باشگاهی است و فقط برای رئال مادرید بازی کرده است، اکنون به تعداد 350 بازی در پیراهن رئال مادرید دست یافت. فلورنتینو پرز ریاست رئال مادرید پس از بازی رئال مادرید مقابل لایپزیش، پیراهن شماره 350 را به ناچو فرناندز داد و به این ترتیب از او تقدیر به عمل آورد.

ناچو که کاپیتان رئال مادرید است، پس از بازی رئال مادرید مقابل لایپزیش در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" باید خوشحال باشیم که راهی یک چهارم نهایی شدیم. این اتفاق در حالی افتاد که بهترین بازی خود را انجام ندادیم. فصل طولانی است و ما تازه در مرحله یک چهارم نهایی هستیم. گاهی اوقات موانعی وجود دارد و نمی توانید روز خوبی داشته باشید. ما هنوز بازی های زیادی پیش روی خود داریم."

1471