کدام تیم‌ها بیشترین صعود را به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشته‌اند؟

کدام تیم‌ها بیشترین صعود را به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشته‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برسد و البته این صعود یک صعود آسان نبود و مادریدی ها به سختی توانستند از مرحله یک هشتم نهایی عبور کنند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید اکنون برای بار سی و نهم توانسته است راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. هیچ تیمی به اندازه رئال مادرید نتوانسته است به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد. گفتنی است که پس از رئال مادرید، بایرن مونیخ قرار دارد. باواریایی ها 34 بار توانسته اند راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند. آن ها در این فصل هم با پیروزی مقابل لاتزیو این کار را انجام داده اند.

پس از رئال مادرید و بایرن مونیخ، بارسلونا قرار می گیرد. آبی و اناری پوشان 24 بار توانسته اند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند. باید دید که بارسلونا در این فصل از رقابت ها می تواند راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود یا این که اتفاق دیگری می افتد چرا که بارسلونا در بازی رفت مقابل ناپولی به تساوی یک بر یک رسیده است و در بازی برگشت باید این تیم را شکست بدهد.

1470