تصمیم غافل‌گیرکننده توپچی‌ها؛ ستاره اوکراینی در لیست فروش آرسنال

تصمیم غافل‌گیرکننده توپچی‌ها؛ ستاره اوکراینی در لیست فروش آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال قصد دارد در تابستان پیش رو زینچنکو را در لیست فروش خود قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، گزارش‌ها حاکی از آن است که آرسنال آماده است تا در یک تصمیم نقل و انتقالاتی غافلگیرکننده، اولکساندر زینچنکو، مدافع چپ خود را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024 به فروش برساند.

توپچی‌ها تابستان 2022 زینچنکو را از منچسترسیتی به خدمت گرفتند. فصل اول حضور ستاره اوکراینی در شمال لندن درخشان بود و تاثیر زیادی در نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر انگلیس داشت؛ اما این بازیکن در این فصل نتوانست در حد انتظار ظاهر شود و عملکرد چندان درخشانی از خود به نمایش نگذاشت.

طبق گزارش رسانه فوتبال ترانسفرز، زینچنکو اخیرا فرم خوبی نداشته و حتی گفته شده کادر فنی از شرایط بدنی او در تمرینات ناراضی هستند. حالا به نظر می‌رسد که آرسنال مایل است او را با مبلغی حدود 45 میلیون یورو در تابستان امسال به فروش برساند.

فوتبال ترانسفرز در ادامه گزارشش اضافه کرد که نیوکاسل، یکی از باشگاه‌هایی است که خواهان جذب زینچنکو است و قصد دارد در تابستان پیش رو برای خرید این بازیکن اقدام کند. این در حالی است که بایرن مونیخ نیز شرایط این مدافع اوکراینی را زیر نظر دارد.

هرچند که هواداران آرسنال ترجیح می‎دهند زینچنکو در آرسنال بماند، حتی اگر در این فصل دچار افت شده باشد و مثل فصل قبل خوب کار نکند.

پیدا کردن بازیکنی در سطح او کار دشواری است. این مدافع 27 ساله نقش تاثیرگذاری در بازیسازی از عقب زمین دارد. او با پاس‌های دقیق خود نقشه حملات تیمش را پی‌ریزی می‌کند.

بایرن مونیخ احتمالا در تابستان آلفونسو دیویس را از دست می‌دهد و زینچنکو می‌تواند جایگزین ایده‌آلی برای ستاره کانادایی باشد.

1428