استون ویلا در پی جذب مدافع اسکاتلندی آرسنال

استون ویلا در پی جذب مدافع اسکاتلندی آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- کیران تیرنی، مدافع 26 ساله آرسنال مورد توجه استون ویلا قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، کیران تیرنی، مدافع اسکاتلندی آرسنال که در حال حاضر به صورت قرضی در رئال سوسیداد حضور دارد، احتمالا در پایان فصل در لیست فروش توپچی‌ها قرار خواهد گرفت.

این مدافع چپ 26 ساله در این فصل توانست عملکرد خوبی برای رئال سوسیداد از خود به نمایش بگذارد و تاثیر به‌سزایی در نتایج این فصل تیم باسکی داشته است.

مدیران باشگاه اسپانیایی تحت تاثیر نمایش‌های تیرنی در این فصل قرار گرفتند و می‌خواهند یک فصل دیگر به صورت قرضی این بازیکن را به خدمت بگیرند، اما بعید است آرسنالی‌ها با این پیشنهاد موافقت کنند؛ آن‌ها می‌خواهند تیرنی را به صورت قطعی به فروش برسانند تا از این طریق درآمدزایی کنند.

آرسنال برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی، نیاز دارد تا حساب‌های مالی خود را متعادل سازد و فروش کیران تیرنی می‌تواند راه حلی مناسبی برای آن‌ها باشد.

طبق ادعای رسانه‌ها، آرسنال ترجیح می‌دهد به صورت قطعی این بازیکن را بفروشد و استون ویلا آماده است تا او را برای فصل آینده به خدمت بگیرد. شیرهای بیرمنگهام به دنبال یک مدافع چپ باکیفیت می‌گردند و کیران تیرنی اسکاتلندی می‌تواند گزینه‌ ایده‌آلی برای آن‌ها باشد.

آرسنال قیمت این بازیکن را چیزی حدود 25 میلیون پوند ارزیابی می‌کند و باید دید که آیا استون ویلا آماده پرداخت این مبلغ است یا خیر. استون ویلا در حال حاضر برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند و اگر موفق شود در جمع چهار تیم برتر حضور پیدا کند، بودجه قابل توجهی به دست خواهد آورد و این یعنی حضور پررنگ‌تری در بازار نقل و انتقالات خواهد داشت.

1428