زمان دقیق بازگشت کورتوا به میادین مشخص شد

زمان دقیق بازگشت کورتوا به میادین مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکا زمان دقیق بازگشت تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی از مصدومیت را مشخص کرد.

به گزارش فوتبالی، مارکا اعلام کرده است که کورتوا در روز هشتم فروردین بدون مشکل در تمرین گروهی رئال مادرید شرکت خواهد کرد. این بازیکن در تابستان گذشته دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و به نظر می رسد که پس از حدود هشت ماه به بازگشت به میادین فوتبال خیلی نزدیک شده باشد.

کورتوا در هفته های اخیر در بخشی از تمرینات گروهی رئال مادرید شرکت کرده بود اما هرگز زمان دقیقی در مورد بازگشت او اعلام نشده بود. در واقع آنچلوتی اعلام کرده بود که کورتوا و میلیتائو بعد از بازی مقابل مایورکا در روز 25 فروردین به تیم اضافه می شوند تا در ال کلاسیکو شرکت کنند.

حالا مارکا گزارش داده است که کورتوا در روز هشتم فروردین به تمرینات گروهی رئال مادرید اضافه خواهد شد و بعد از آن تصمیم در مورد بازی کردن یا نکردنش به عهده کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی خواهد بود.

کورتوا از حضور در یورو انصراف داده چرا که رابطه خوبی با تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک ندارد اما می تواند در هفته های پایانی فصل در ترکیب رئال مادرید نقش مهمی داشته باشد. البته در حال حاضر آندری لونین دروازه بان اوکراینی جایگاهش را در تیم تثبیت کرده و نمایش خوبی داشته اما رئالی ها همچنان کورتوا را بهترین دروازه بان دنیا به شمار می روند.

4125