ستاره بارسلونا دیدار مقابل ناپولی را از دست می‌دهد؟

ستاره بارسلونا دیدار مقابل ناپولی را از دست می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‎‌ها حاکی از آن است که لامینه یامال در زانوی خود احساس درد دارد.

به گزارش فوتبالی، یکی از معضلات جدی این فصل بارسلونا، مصدومیت‌های متعدد و پرتعداد بازیکنان این تیم بوده. شاگردان ژاوی در این فصل بارها دچار مصدومیت شدند و این باعث شده تا سرمربی بارسلونا هیچ‌گاه همه ابزارهای موجود را در اختیار نداشته باشد.

هواداران بارسلونا روز یکشنبه در جریان دیدار تیمشان مقابل اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن مامس، شاهد مصدومیت دو بازیکن تاثیرگذار دیگر از تیمشان بودند. فرنکی دی یونگ و پدری، در همان نیمه نخست با درد زمین مسابقه را ترک کردند و آزمایشات نشان می‌دهد که هر دو بازیکن حداقل یک ماه قادر به همراهی بارسا نخواهند بود. هرچند که پیش‌بینی می‌شود دوران مصدومیت پدری طولانی‌تر باشد، چرا که باشگاه بارسلونا نمی‌خواهد در مورد این بازیکن ریسک کند.

مشکل مصدومیت‌های پی‌درپی پدری از سنین پایین آغاز شد، زمانی که او یک فصل کامل در 17 سالگی برای بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به میدان رفت و پس از آن عضلاتش دچار فرسودگی شد. حالا مدیران بارسلونا از این تجربه درس گرفتند و نمی‎‌خواهند اتفاقی مشابه برای لامینه یامال، ستاره 16 ساله تیمشان به وجود بیاید. آن‌ها تاکید دارند که دقایق بازی لامینه یامال باید مدیریت شود و او نباید در تمامی بازی‌ها در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.

با این حال، شنیده می‌شود که این بازیکن در زانوی خود احساس درد دارد. کادر پزشکی بارسلونا سعی دارند تا هرچه سریع‌تر این مشکل را برطرف کنند تا یامال برای تقابل با ناپولی آماده باشد.

شاید یامال برای دیدار روز جمعه تیمش مقابل مایورکا حضور نداشته باشد؛ هرچند که هنوز چیزی قطعی نیست و باید دید واکنش رسانه رسمی باشگاه بارسلونا چه خواهد بود.

1428