صحبت‌های پسر ستاره سابق رئال مادرید در مورد پیوستن به تیم مسی

صحبت‌های پسر ستاره سابق رئال مادرید در مورد پیوستن به تیم مسی

پایگاه خبری فوتبالی - در آستانه بازی رفت یک هشتم نهایی جام قهرمانان کونکاکاف  میان اینتر میامی و نشویل، تیم مسی انتقال فدریکو ردوندو هافبک و مدافع آرژانتینی و پسر ستاره سابق رئال مادرید را رسمی کرد و برای او مراسم معارفه برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی، پسر فرناندو ردوندو در مصاحبه ای در مورد نهایی شدن انتقالش صحبت کرد و گفت که پروژه اینتر میامی و حضور ستارگانی نظیر بوسکتس، آلبا، سوارز و مهم تر از همه مسی باعث این تصمیم شده است. 

ردوندو گفت که بوسکتس همیشه الگوی او در میان هافبک های اسپانیایی بوده است و این بازیکن را خیلی تحسین می کند. وی اظهار داشت :" سرجیو بازیکنی است که همیشه تحسینش می کنم به خصوص که هم پست هستیم و همیشه یک الگو برای من بوده است اما حالا باید از آنها درس بگیرم و باعث افتخار است که در کنارش درون زمین بازی کنم." 

فدریکو ردوندو قرار است که با شماره 55 اینتر میامی بازی کند. وی ابراز امیدواری کرد که بتواند در این فصل فاتح MLS کاپ و جام قهرمانان کونکاکاف شود. وی افزود:" وقتی که فرصت حضور در اینتر میامی به من داده شد، به این نتیجه رسیدم که تصمیم بسیار مثبتی است. می دانستم که تیمی مملو از ستاره هستند و جاه طلبی زیادی دارند و می توانند جامهای زیادی کسب کنند." 

ردوندو گفت که هم تیمی شدن با مسی برایش یک رویاست:" از سن خیلی کمی او را تحسین می کردم. لئو بهترین بازیکن تاریخ است و این که در کنارش بازی کنم، یک رویا است. از وقتی که فوتبال بازی کردن را آغاز کردم، همیشه به لئو نگاه می کردم و به همین خاطر یادم نمی آید که اولین باری که او را دیدم، چه زمانی بوده است."

4125