ستاره خط حمله اتلتیکو مادرید به دیدار برابر اینتر می‌رسد

ستاره خط حمله اتلتیکو مادرید به دیدار برابر اینتر می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی- گفته می‌شود آنتوان گریزمان مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار مقابل اینتر ندارد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در این فصل شروع خوبی داشت اما به مرور زمان، دچار افت شد. آن‌ها دیگر شانسی برای قهرمانی در لالیگا ندارند و هفته گذشته با 3 گل از اتلتیک بیلبائو شکست خوردند تا کارشان در جام حذفی اسپانیا هم به پایان برسد. 

حالا لیگ قهرمانان اروپا، تنها تورنمنت مهم باقی مانده برای اتلتیکو مادرید است؛ جایی که شاگردان سیمئونه باید به مصاف اینتر میلان آماده و سرحال این روزها برود. اتلتیکو در بازی رفت در خانه حریف با 1 گل شکست خورد و حالا امید دارد تا در بازی برگشت، اینتر میلان را غافلگیر کند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

اما برای پررنگ‌تر شدن امیدها به بازگشت، اتلتیکو نیاز دارد تا ستاره خود را در اختیار داشته باشد. مچ پای آنتوان گریزمان دو هفته پیش در بازی رفت مقابل اینتر پیچید و او از آن زمان تا به حال قادر به همراهی تیمش نبوده است. اما طبق گزارش مارکا، در حالی که تنها یک هفته تا بازی برگشت برابر اینتر باقی مانده است، گریزمان شرایط مناسبی دارد و روند بهبودی را به خوبی طی می‌کند. حتی ممکن است او در دیدار این هفته تیمش مقابل کادیز هم دقایقی به میدان برود تا آماده تقابل با اینتر میلان باشد.

هرچند که بازگشت خوزه ماریا خیمنز به بازی برگشت سخت است و دیگو سیمئونه برای انتخاب نفرات در خط دفاعی با چالش روبه‌رو است.

بازگشت گریزمان می‌تواند گره از مشکلات اتلتیکو مادرید باز کند، چرا که او خلاقیت را به خط حمله تیمش اضافه می‌کند و می‌تواند خط دفاعی اینتر را با مشکل مواجه کند.

1428