مشخص شدن پیشنهاد رئال مادرید برای خرید بازیکن بایرن مونیخ

مشخص شدن پیشنهاد رئال مادرید برای خرید بازیکن بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - آلفونسو دیویس مدافع کناری بایرن مونیخ بازیکنی است که رئال مادرید به دنبال به خدمت گرفتن او است و باید دید که در تابستان آینده این بازیکن در نهایت به جمع مادریدی ها اضافه می شود یا این که رئال مادرید برای جذب او باز هم صبر می کند.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه و آلفونسو دیویس دو هدف اصلی رئال مادرید برای تابستان 2024 هستند. البته رئال مادرید برای خریدن آلفونسو دیویس خیلی هم عجله نمی کند. به گفته فابریزیو رومانو، رئال مادرید فقط با یک مبلغ منطقی اقدام به خرید آلفونسو دیویس خواهد کرد و اگر بایرن مونیخ رقم زیاد و دیوانه واری برای آلفونسو دیویس بخواهد، رئال مادرید چنین مبلغی را پرداخت نخواهد کرد. گفته شده است که رئال مادرید حاضر است تا 50 میلیون یورو برای خریدن آلفونسو دیویس بدهد اما اگر بایرن مونیخ رقمی بین 70 تا 80 میلیون یورو برای آلفونسو دیویس خواست، رئال مادرید زیر بار نمی رود.

گفتنی است که قرارداد آلفونسو دیویس با بایرن مونیخ تا سال 2025 اعتبار دارد و با توجه به این که خود آلفونسو دیویس هم دوست دارد که به رئال مادرید بیاید، اگر در تابستان پیش رو این انتقال صورت نگیرد، در سال آینده رئال مادرید به شکل رایگان برای جذب آلفونسو دیویس اقدام خواهد کرد.

1471