منچستریونایتد به رقابت برای خرید ستاره نیجریه‌ای اضافه شد

منچستریونایتد به رقابت برای خرید ستاره نیجریه‌ای اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد در کنار آرسنال و چلسی، تمایل دارد در تابستان پیش رو برای جذب ویکتور اوسیمن اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، ویکتور اوسیمن از جمله بازیکنان پرهیاهوی نقل و انتقالات تابستان 2024 است. این مهاجم اهل نیجریه در دو فصل اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای در پیراهن ناپولی داشته و مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفت. آرسنال و چلسی دو باشگاهی بودند که بیشتر تمایل را به جذب این بازیکن داشتند، اما حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که منچستریونایتد نیز در کنار این دو تیم علاقه دارد اوسیمن را به خدمت بگیرد.

ملیپوش نیجریه‌ای در چند هفته اخیر با عملکرد درخشان خود در سری آ خودش را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر اروپا معرفی کرد. بی‌شک تماشای بازی او در لیگ برتر انگلیس می‌تواند هر بیننده‌ای را به وجد بیاورد.

به گزارش ایندیپندنت، منچستریونایتد حالا در کنار آرسنال و چلسی یکی از باشگاه‌هایی است که خواهان جذب ویکتور اوسیمن در تابستان پیش رو است. البته باید اشاره کرد که پاری سن ژرمن نیز در این رقابت نقل و انتقالاتی حضور خواهد داشت.

مدیران منچستریونایتد قصد دارند تابستان هیجان‌انگیزی برای هواداران خود رقم بزنند، اما عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند موجب شود تا بازیکنی در سطح ویکتور اوسیمن این تیم را انتخاب نکند. این مشکل برای چلسی هم وجود دارد، چرا که احتمالا آن‌ها هم شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده نخواهند داشت.

شیاطین سرخ در حالی قصد دارند برای خرید اوسیمن تلاش کنند که خودشان یک مهاجم جوان باکیفیت در اختیار دارند. راسموس هویلوند در هفته‌های اخیر عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته، اما سران باشگاه انگلیسی باز هم به دنبال خرید یک مهاجم جدید هستند.

1428