رئال مادرید با آلفونسو دیویس به توافق اولیه رسید

رئال مادرید با آلفونسو دیویس به توافق اولیه رسید

پایگاه خبری فوتبالی- توافقات اولیه رئال مادرید با آلفونسو دیویس صورت گرفت.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو
رئال مادرید پیشنهاد اولیه خود را برای جذب آلفونسو دیویس به ۵۰ میلیون یورو رسانده و اکنون پیشرفت بزرگی در مذاکرات بین طرفین حاصل شده است. طبق گزارش این خبرنگار مطرح رئال مادرید با آلفونسو دیویس به توافق شخصی رسیده و احتمال حضور دیویس در مادرید در پایان فصل بالا است. به این ترتیب این باشگاه اسپانیایی با یک برنامه مشخص به کار روی قرارداد آلفونسو دیویس ادامه می‌دهد. البته فلورنتینو پرز قصدی برای پرداخت مبلغ هنگفت یا دیوانه وار به بایرن مونیخ در تابستان ۲۰۲۴ را ندارد.

قرارداد دیویس با باواریایی ها در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان می رسد و رئال مادرید از مدت ها پیش او را می خواهد اما قیمت باید بزای طرفین عادلانه باشد. بایرن مونیخ در حال آماده شدن برای انجام مذاکره درباره جذب تئو هرناندز از میلان است زیرا آلفونسو دیویس به درب های خروج باشگاه نزدیک می شود. بایرن مونیخ با این وجود آخرین پیشنهاد را به دیویس خواهد داد.

نکته ای که باید مورد مذاکره قرار گیرد توافق مالی بین باشگاه ها است زیرا اگر بایرن مونیخ نتواند دیویس را متقاعد به تمدید کند، می خواهد او را در تابستان بفروشد تا او را رایگان از دست ندهد. بایرن مونیخ هنوز درخواست رسمی جدایی از آلفونسو دیویس دریافت نکرده است، اما در حال حاضر به دنبال جایگزین هایی برای او است.

۱۰۰۹