سه خرید تابستانی میلان در فهرست خروج روسونری

سه خرید تابستانی میلان در فهرست خروج روسونری

پایگاه خبری فوتبالی- سه بازیکن و خرید جدید میلان در فهرست خروجی این تیم در تابستان قرار گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، طبق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت سه خرید تابستان گذشته باشگاه میلان موفق به جلب نظر مدیران و مربیان این تیم نشده و احتمالا در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ میلان را ترک خواهند کرد. ساموئل چوکوئزه بازیکن نیجریه‌ای، اوکافور مهاجم سوئیسی و موسی هافبک آمریکایی که به عنوان سه بازیکن جوان راهی میلان شدند از لحاظ فنی مدیران میلان را قانع نکرده‌اند. به نظر می رسد در صورت رسیدن پیشنهادهای مناسب، مدیران میلان آنها را در تابستان به فروش برسانند.

نوآ اوکافور تابستان گذشته از بازل سوئیس با قراردادی پنج ساله به میلان پیوست تا روسونری مهاجم مد نظر خود را جذب کرده باشد. این انتقال حدود ۱۴ میلیون یورو برای میلان هزینه داشت اما این مهاجم نتوانسته درخشش خود در لیگ سوئیس را در ایتالیا هم تکرار کند. ساموئل چوکوئزه هم تابستان گذشته با قراردادی پنج ساله به ارزش ۲۰ میلیون یورو به علاوه ۸ میلیون پاداش از ویارئال به میلان پیوست اما اکثرا روی نیمکت ذخیره های روسونری حضور داشته است.

یونس موسی هم به عنوان خرید جدید میلان و به عنوان یک پدیده راهی میلان شد. موسی  قراردادی ۵ ساله با میلان ثبت کرد اما نتوانست انتظارات را برآورده کند.

۱۰۰۹