نمی‌توانیم جلوی رفتن اوسیمهن را بگیریم

نمی‌توانیم جلوی رفتن اوسیمهن را بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی – اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، اقرار کرده است که در جلوگیری از ترک باشگاه توسط ویکتور اوسیمهن، ناتوان است.

به گزارش فوتبالی، اوسیمهن فصل گذشته به ناپولی کمک کرد تا به ناکامی 33 ساله اش در دستیابی به اسکودتو پایان دهد و با به ثمر رساندن 26 گل در 32 بازی، نقش پررنگی را در این مسیر ایفا کرد تا به عنوان یکی از کامل ترین مهاجم‌های فوتبال اروپا مشهور شود. ناپولی اما انتظار آغاز یک جنگ نقل و انتقالاتی را برای ستاره نیجریه ای خود می‌کشد و از تیم‌هایی نظیر آرسنال، چلسی و رئال مادرید به عنوان مقصدهای احتمالی این بازیکن نام برده شده است. خود این مهاجم، ماه گذشته اعلام کرد که تصمیم خود برای آینده اش را گرفته است.

رئیس باشگاه ناپولی در مصاحبه با اسکای اسپورت، در اینباره گفت:" ویکتور یکی دیگر از بازیکنان خوبی است که ناپولی در اختیار دارد. ما کاوانی، هیگواین، لاوتزی و مرتنز را داشتیم. ما بازیکنان زیادی داشتیم که فوق‌العاده بوده اند. اوسیمهن بازیکن بسیار خوبی است اما همانطور که می‌دانید، ناپولی نیز مکانی عالی است. بازیکنانی بودند که عاشق ناپولی شدند و در اینجا ماندند، بازیکنانی مانند همشیک که 11 سال در اینجا بود یا دیگران برای 8 سال. بازیکنان دیگری نیز هستند که به تیم‌هایی مانند رئال مادرید، آرسنال، پی اس جی، منچستر سیتی و چلسی علاقه مند هستند، پس شما نمی‌توانید مانع آن‌ها شوید، مخصوصا وقتی با مبلغ مشخص شده ای می‌توانند خریداری شوند. او یک بند آزادسازی مشخص دارد که مبلغ بسیار بزرگی است."

written by: Sajjad Asadi Gharneh

2102