کنایه خبرنگار ESPN به کمک کردن داوران به مسی و اینتر میامی

کنایه خبرنگار ESPN به کمک کردن داوران به مسی و اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - اتفاقات بازی لس آنجلس گالکسی و اینتر میامی باعث شد تا برخی مدعی شوند که لقب MLS (لیگ فوتبال برتر) مخفف عبارت "Messi League Soccer" (به معنی لیگ فوتبال مسی) است چرا که فوق ستاره آرژانتینی به ده نفره شدن حریف نیاز داشت تا بدرخشد و گل بزند!

به گزارش فوتبالی، برنده هشت توپ طلا توانست در آخرین دقیقه بازی مقابل لس آنجلس گالکسی گل بزند تا جلوی شکست اینتر میامی را بگیرد. لئو به شکل دراماتیکی در دقیقه 92 گلزنی کرد و به تیمش کمک کرد. گل مسی در حالی به ثمر رسید که داور هفت دقیقه وقت اضافه گرفته بود و گالکسی با اخراج مارکو دلگادو ده نفره شده بود.

آلوارو مورالس خبرنگار شبکه ESPN به مسی و تیمش کنایه زد  و مدعی شد که بازیکن آرژانتینی به لطف تصمیم های داور نتوانسته در این بازی بدرخشد. وی در پیامی اینستاگرامی نوشت:" نتیجه این است: فقط با کارت قرمز گالکسی وهفت دقیقه وقت اضافه، مسی می توانست گل بزند. به همین سادگی. لیگ فوتبال مسی. از قبل به شما در مورد اسم تورنمنت هم اطلاع داده شده بود!"

در حقیقت به نظر می رسد که این خبرنگار مدعی است که داوران به اینتر میامی و مسی کمک کرده اند تا جلوی لس آنجلس گالکسی شکست نخورد. 

اینتر میامی بامداد یکشنبه در سومین هفته لیگ  آمریکا به مصاف اورلاندو می رود. تیم مسی در دو بازی اولش چهار امتیاز کسب کرده است.

4125