هدف نقل و انتقالاتی آرسنال در آستانه تمدید قرارداد با باشگاه خود

هدف نقل و انتقالاتی آرسنال در آستانه تمدید قرارداد با باشگاه خود

پایگاه خبری فوتبالی- دوشان ولاهوویچ که یکی از اهداف نقل و انتقالاتی آرسنال بود، حالا در حال مذاکره با یوونتوس برای امضای قراردادی جدید است.

به گزارش فوتبالی، توپچی‌های لندن در این فصل از نبود یک مهاجم نوک شش‌دانگ و مطمئن رنج برد. گابریل ژسوس و ادی انکتیا انتظارات را برآورده نکردند تا قرمزهای شمال لندن در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024 به دنبال یک تمام‌‌کننده باشند. آرسنال در تابستان امسال به دنبال یک مهاجم جدید خواهد بود و چند گزینه را هم زیر نظر دارد، اما حالا گفته شده است که یکی از گزینه‌ها، در آستانه تمدید قرارداد با باشگاهش قرار گرفته است.

میکل آرتتا مدت‌هاست که دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس را دنبال می‌کند. سرمربی اسپانیایی آرسنال در سال 2022 زمانی که این بازیکن صرب در فیورنتینا حضور داشت، سعی کرد او را به آرسنال ببرد اما این اتفاق رقم نخورد و ولاهوویچ در نهایت راهی یوونتوس شد.

توپچی‌ها همچنان این مهاجم را زیر نظر دارند و او را به عنوان یکی از گزینه‌های خود برای تقویت خط حمله می‌دانند، اما طبق گزارش رسانه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپور، این بازیکن 24 ساله قرار است قرارداد خود را با یوونتوس تا سال 2028 تمدید کند. ولاهوویچ در قرارداد جدیدش با یوونتوس، سالانه 12 میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند.

هرچند که باید گفت آرسنالی‌ها گزینه‌های دیگری هم دارند. ویکتور اوسیمن، ایوان تونی و اولی واتکینز سه گزینه‌ای هستند که آرسنال تمایل دارد در تابستان برای به خدمت گرفتنشان اقدام کند.

مدیران باشگاه اعتقاد دارند ایوان تونی و واتکینز، به واسطه تجربه‌ای که در لیگ برتر انگلیس دارند، می‌توانند گزینه‌های مناسب‌تر و مطمئن‌تری نسبت به اوسیمن و ولاهوویچ باشند.

1428