بهترین سرمربی برای بایرن مونیخ از دیدگاه اسطوره آلمانی

بهترین سرمربی برای بایرن مونیخ از دیدگاه اسطوره آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان معتقد است که ژابی آلونسو سرمربی حال حاضر بایر لورکوزن، بهترین گزینه برای جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، ژابی آلونسو در این فصل با لورکوزن بسیار خوش درخشیده و حالا توانسته اختلافی 8 امتیاز با بایرن مونیخ در صدر جدول بوندس لیگا ایجاد کند. عملکرد بی نقص آلونسو باعث شده تا این سرمربی اسپانیایی مورد توجه تیم هایی مثل لیورپول و بایرن قرار بگیرد که هر دو تیم در پایان فصل، مربیان خودشان را از دست می دهند و به دنبال جانشین مناسب می گردند. یورگن کلوپ به انتخاب خودش از لیورپول جدا شد، اما توخل در پایان فصل باید بایرن را ترک کند.

حالا ماتئوس درباره جانشین توخل به اسکای آلمان گفت: "هیچ مربی در دنیا به اندازه ژابی آلونسو به درد بایرن مونیخ نمی خورد. ژابی آلونسو باید در صدر لیست کاندیداهای بایرن مونیخ باشد. او رزومه، دانش و هوش بالایی دارد و کار فوق العاده ای در بایر لورکوزن انجام داده است. او بهترین گزینه برای جانشینی توخل در بایرن مونیخ است."

ستاره سابق رئال مادرید، لیورپول و بایرن مونیخ تا سال 2026 با لورکوزن قرارداد دارد، اما به احتمال بسیار قوی، در تابستان آینده راهی تیم دیگری خواهد شد.

4416