مودریچ با مسی هم‌تیمی می‌شود؟

مودریچ با مسی هم‌تیمی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ در حال حاضر در آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید قرار گرفته است و به نظر می رسد که در انتهای فصل به عنوان یک بازیکن آزاد رئال مادرید را ترک کند هر چند که هنوز مقصد بعدی او مشخص نشده است.

به گزارش فوتبالی ، لوکا مودریچ در حال حاضر 38 سال سن دارد و در این فصل دقایق بازی کردن او زیر نظر کارلو آنچلوتی به شدت کاهش پیدا کرده است. البته او یک گل مهم و تاثیر گذار مقابل سویا به ثمر رساند و نشان داد که هنوز هم می تواند برای رئال مادرید موثر واقع شود. البته با این شرایط هم مودریچ رفتنی به نظر می رسد. کارلو آنچلوتی به او پیشنهاد داد که به عنوان دستیار او در رئال مادرید فعالیت کند  اما لوکا مودریچ این پیشنها را رد کرده است.

به نقل از ESPN، اینتر میامی به دنبال به خدمت گرفتن لوکا مودریچ در تابستان پیش رو است. در صورتی که مودریچ به اینتر میامی برود با بازیکنانی مثل لیونل مسی، لوییس سوارز، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس هم‌تیمی می شود.

مودریچ پیشنهاد هایی هم از لیگ عربستان دارد که آن ها را رد کرده است و علاقه ای به رفتن به عربستان ندارد. همچنین دیناموزاگرب کرواسی هم به مودریچ پیشنهاد داده است و باید دید که نظر ستاره خط هافبک رئال مادرید به چه شکل خواهد بود.

1470