برنده دستکش طلایی فصل گذشته لیگ انگلیس، گزینه جدید بارسلونا

برنده دستکش طلایی فصل گذشته لیگ انگلیس، گزینه جدید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا در حال بررسی شرایط جهت ارائه پیشنهاد خود برای جذب داوید دخیا، ستاره سابق منچستر یونایتد است.

به گزارش فوتبالی، دخیا پس از ترک شیاطین سرخ در تابستان گذشته و پس از پایان قراردادش با این تیم، همچنان بدون تیم باقی مانده است. او در ابتدا برای تمدید قراردادش با یونایتدی‌ها به توافق رسید تا اینکه باشگاه انگلیسی پیشنهاد خود را لغو کرد تا پیشنهادی با ارزش کمتر به دروازه بان اسپانیایی خود ارائه دهد که همین موضوع نیز در نهایت به خروج این ستاره از اولدترافورد شد.

آخرین بازی رسمی او در میادین فوتبال، به باخت 2-1 تیمش در فینال FA Cup فصل گذشته مقابل منچستر سیتی باز می‌گردد. دخیا در پایان آن بازی که با نتیجه 1-2 به نفع سیتیزن‌ها به پایان رسید، برای دریافت هر دو گل مقصر شناخته شد. حالا روزنامه موندو دپورتیوو ادعا کرده است که این سنگربان 33 ساله ممکن است با پیراهن بارسلونا به دنیای فوتبال بازگردد.

بارسلونا در طرف مقابل با شرایط پیچیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند با توجه به شرایط موجود، جذب رایگان داوید دخیا، می‌تواند گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای برای تقویت پست دروازه بانی این تیم به شمار بیاید.

مارک آندره ترشتگن در هفته‌های اخیر به انتقال به لیگ عربستان لینک شده است اما با توجه به اینکه بارسلونا میلی به فروش سنگربان آلمانی خود ندارد، دخیا احتمالا به عنوان گزینه جانشین او در تیم کاتالانی در نظر گرفته شده است.

2102