جانشین آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ مشخص شد

جانشین آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ قصد دارد در صورت جدایی آلفونسو دیویس، برای جذب آندرو رابرتسون اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از داغ‌ترین نقل و انتقالات تابستان امسال در فوتبال اروپا، جدایی آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ است. این مدافع چپ کانادایی که در سال 2025 قراردادش با باواریایی‌ها به اتمام می‌رسد، تمایل دارد در این تابستان چالش جدیدی را تجربه کند و از رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی او نام برده می‌شود.

هرچند که باید گفت هنوز چیزی قطعی نشده و چند باشگاه دیگر هم در کنار رئال مادرید به جذب دیویس علاقه‌مند هستند، اما آنطور که مشخص است، شانس کهکشانی‌ها بیشتر از سایر تیم‌های خواهان دیویس است چون خود بازیکن دوست دارد در این باشگاه بازی کند. گفته می‌شود رئال مادرید مخالفتی با پرداخت مبلغ 50 میلیون یورو ندارد و آماده است تا این بازیکن را در تابستان پیش رو به خدمت بگیرد.

با این حال، بایرن مونیخ باید به دنبال یک گزینه جانشین بگردد. رافائل گوئریرو، بازیکن پرتغالی بایرن مونیخ که تابستان امسال از بروسیا دورتموند راهی بایرن شده بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و مدیران باشگاه به یقین برسند که گوئریرو نمی‌تواند جانشین مناسبی برای دیویس باشد.

به گزارش دیلی میل، بایرن مونیخ به دنبال جذب اندی رابرتسون، مدافع چپ لیورپول است تا جای خالی آلفونسو دیویس را پر کند. گفته می‌شود این مدافع 29 ساله اسکاتلندی یکی از گزینه‌های اصلی بایرن مونیخ برای تقویت جناح چپ خط دفاعی است.

شنیده‌ها حاکی از آن است مدیران بایرن مونیخ با جدایی آلفونسو دیویس کنار آمده‌اند. آن‌ها می‌دانند که جذب رابرتسون از لیورپول کار راحتی نیست، اما با این اوصاف قصد دارند تمام تلاششان را برای نهایی کردن این انتقال به کار بگیرند.

1428