واکنش برایتون به تمایل بارسلونا به استخدام ده‌زربی

واکنش برایتون به تمایل بارسلونا به استخدام ده‌زربی

پایگاه خبری فوتبالی - پل باربر مدیر اجرایی برایتون که از سال 2012 در این باشگاه مشغول به کار است، به بحث تمایل باشگاه هایی نظیر بارسلونا و بایرن مونیخ به استخدام روبرتو ده زربی سرمربی ایتالیایی این تیم برای فصل آینده واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، برایتون تمایلی به از دست دادن مربی خود ندارد. ده زربی تا سال 2026 با برایتون قرارداد دارد و رقم فسخ قرارداد 15 میلیون یورویی به او اجازه می دهد که در روز 30 ژوئن جدا شود. برخی باشگاه های انگلیسی نظیر چلسی  نیز به این مربی علاقمند هستند. 

حالا باربر به اخبار در مورد آینده ده زربی واکنش نشان داده و گفته است :" می خواهیم که روبرتو بیشترین زمان ممکن را در تیم ما داشته باشد چون عالی کار کرده است. نیازی نیست که دانش علمی خاصی داشته باشید تا بفهمید که فردی که بیشتر در کارش موفق باشد، بیشتر مورد توجه باشگاه های دیگر قرار می گیرد اما برایتون نیز ایده های جذابی را برای حفظ کادر فنی و بازیکنانش در نظر گرفته است."

ده زربی فصل گذشته توانست برایتون را به رتبه ششم لیگ انگلیس، نیمه نهایی جام حذفی و مرحله حذفی لیگ اروپا برساند و در این فصل نیز تیمش روند خوبی داشته است. عملکرد خوب مربی ایتالیایی باعث شده تا باشگاه هایی نظیر بایرن مونیخ، چلسی و بارسلونا به دنبال استخدام او باشند.

4125