رابطه شکرآب تن هاگ و شماره 10 منچستریونایتد

رابطه شکرآب تن هاگ و شماره 10 منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می‌شود که مارکوس رشفورد و اریک تن هاگ، پس از رسوایی بلفاست این مهاجم انگلیسی، دیگر مانند سابق با یکدیگر صحبت نمی‌کنند.

به گزارش فوتبالی، رشفورد در ماه ژانویه به این خاطر که این باور وجود داشت که او به دلیل مصدومیت در تمرینات تیمش حاضر نبود در حالی که همان زمان در مهمانی شبانه حضور داشت، تحت فشار زیادی قرار گرفته بود.

هنگامی که این حقیقت برملا شد، تن هاگ او را از ترکیب تیمش برای بازی در جام حذفی کنار گذاشت و پس از آن نیز ستاره انگلیسی تیمش را با مبلغی بالغ بر 650 هزار پوند جریمه کرد. در آن زمان، سرمربی شیاطین سرخ اصرار داشت که این مسئله یک مشکل درون باشگاهی است و خود او با بازیکنش کنار خواهد آمد.

رشفورد برای بازی بعدی تیمش مقابل ولورهمپتون، در ترکیب شیاطین سرخ قرار گرفت تا گل اول تیمش در آن بازی را به ثمر برساند و به نظر می‌رسید که این پایان ماجراست.

اما به نقل از رسانه انگلیسی سان، این ماجرا به اتمام نرسیده است و رابطه دو طرف در نتیجه آن اتفاق خیلی خراب شده است، به طوری که بعید می‌رسد امیدی به بهبودی آن وجود داشته باشد. در گزارش سان آمده است که این دو به ندرت با هم صحبت می‌کنند و اعضای باشگاه نگران هستند که هیچگاه دیگر با هم صلح نکنند.

2102