مهاجم مصدوم بارسلونا از کدام بازی به میادین برمی‌گردد؟

مهاجم مصدوم بارسلونا از کدام بازی به میادین برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس مهاجم اسپانیایی بارسلونا همچنان مصدوم است و به بازی بعدی بارسلونا نخواهد رسید اما به نظر می رسد که مصدومیت او به زودی به پایان برسد.

به گزارش فوتبالی ، فران تورس در بازی بارسلونا مقابل اوساسونا بود که در دقیقه شش بازی دچار مصدومیت شد و ژاوی هرناندز مجبور شد که او را با فرمین لوپز تعویض کند. فران تورس در آن بازی و پس از مصدومیت خود، با اشک و گریه زمین مسابقه را ترک کرد.

به نقل از رادیو کاتالونیا، فران تورس قرار است که در هفته جاری تمرینات خود را با آبی و اناری پوشان استارت بزند و به این ترتیب روند آماده سازی خودش را شروع کند. یکشنبه آینده بارسلونا قرار است که در ورزشگاه سن مامس به مصاف اتلتیک بیلبائو برود اما فران تورس به این بازی نمی رسد و در دسترس نخواهد بود. جمعه بعد از آن، بارسلونا قرار است به مصاف مایورکا برود و فران تورس برای آن بازی در دسترس ژاوی هرناندز خواهد بود و به ترکیب بارسلونا بر می گردد. البته هدف اصلی آبی و اناری ها این است که فران تورس را به بازی برگشت بارسلونا مقابل ناپولی برسانند. بارسا برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا باید ناپولی را شکست بدهد.

1471