افتتاح رستوران کباب ترکی توسط لوکاس پودولسکی!

افتتاح رستوران کباب ترکی توسط لوکاس پودولسکی!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان کسب و کار جدیدی را برای خود راه اندازی کرده است.

به گزارش فوتبالی، لوکاس پودولسکی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه های بایرن مونیخ و کلن یک کسب و کار تجاری جدید با نام خودش در آلمان راه‌اندازی کرده است. این مهاجم چپ پا به فروش کباب ترکی که چند شعبه در سطح کشور آلمان دارد مشغول شده است . علاوه بر کباب ترکی، پودولسکی یک بستنی فروشی هم با برند خودش ثبت کرده است . همچنین وی صاحب یک فستیوال موسیقی ، یک مرکز خرید ورزشی و یک تورنمنت فوتبالی با حضور اینفلوئنسرها ، بازیکنان سابق و هواداران است ارزش شعب تجاری و ورزشی وی ۲۰۰ میلیون یورو برآورد شده است.

لوکاس پودولسکی صاحب ۳۰ شعبه رستوران مخصوص کباب ترکی در کشور آلمان شده است. صنعت کباب در کنار سایر کارهای تجاری، ثروت او را به حدود ۱۷۷ میلیون پوند رسانده است. به نظر می رسد دوران حضور وی در کشور ترکیه و باشگاه گالاتاسرای بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷، الهام‌بخش پودولسکی برای افتتاح مجموعه رستوران‌های کباب ترکی در کشور آلمان بوده است.

پودولسکی ۳۸ ساله که اصالتی لهستانی دارد، پس از گذراندن دورانی از فوتبال خود در ترکیه و ژاپن، با قراردادی ۲ ساله به گورنیک دومین تیم پرافتخار لهستان پیوست تا رویای خود را محقق کند و این باشگاه آخرین مقصد ستاره سابق تیم ملی آلمان در دنیای فوتبال بود.

۱۰۰۹