آمادگی منچستریونایتد برای فروش خرید گران و ناموفق خود

آمادگی منچستریونایتد برای فروش خرید گران و ناموفق خود

پایگاه خبری فوتبالی – این انتظار وجود دارد که منچستریونایتد در تابستان پیش رو، به پیشنهادات برای آنتونی، وینگر برزیلی تیم خود گوش فرا دهد.

به گزارش فوتبالی، آنتونی پس از اینکه در تابستان سال 2022 و با انتقالی به ارزش 82 میلیون پوند از آژاکس به منچستریونایتد پیوست، تا به حال نتوانسته عملکردی در حد و اندازه های مبلغی که برای او هزینه شد را به نمایش بگذارد. هرچند که در فصل اول حضور او در پیراهن شیاطین سرخ، لحظات امیدوار کننده ای نیز وجود داشت اما در فصل جاری، این بازیکن برزیلی با ناکامی در به ثمر رساندن گل یا ثبت پاس گل در طول 20 بازی این فصل، دوره ای بسیار ناامید کننده را پشت سر گذاشته است. همچنین با توجه به اتهاماتی که درباره خشونت او نسبت به همسرش سابقش به او وارد شده بود، این بازیکن برزیلی در خارج از زمین فوتبال نیز، شرایط مساعدی را تجربه نکرده است.

به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، سهامدار جدید منچستر یونایتد یعنی شرکت INEOS، برنامه دارد تا با اتکا به رویکرد جدی خود برای جلوگیری از خارج شدن این تیم از چارچوب قوانین مالی لیگ جزیره، بازیکنان ناموفق این باشگاه را به فروش برساند و به همین واسطه انتظار می‌رود که منچستر یونایتد به پیشنهادات آنتونی در تابستان پیش رو گوش فرا دهد.

2102