مقصر ناکامی توخل در بایرن مونیخ چه کسانی هستند؟

مقصر ناکامی توخل در بایرن مونیخ چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل نویر دروازه بان آلمانی می گوید که تمامی بازیکنان بایرن مونیخ بابت ناکامی مربی بزرگی مثل توماس توخل مسئول هستند.

به گزارش فوتبالی، در اوایل ماه فوریه، بایرن مونیخ بعد از شکست مقابل بوخوم اعلام کرد که در پایان فصل با توماس توخل قطع همکاری خواهد کرد. باواریایی ها در این فصل عملکرد پر فراز و نشیبی داشته اند و حالا نویر معتقد است که بازیکنان بایرن مونیخ، مقصر اصلی نتایج اخیر هستند.

به نقل از سایت گل، وقتی از نویر درباره واکنش بازیکنان به خبر خروج توخل سوال پرسیده شد، کاپیتان بایرن مونیخ در جواب گفت: "این واقعاً تصویر بدی از ما منتشر می کند، چون ما بازیکنان نتوانستیم به کار کردن با مربی بزرگی مثل توخل ادامه دهیم. اگر نمرات شما بد است، همیشه تقصیر معلم نیست. ما حالا مسئولیت بزرگی داریم، مخصوصاً اینکه مربی در پایان فصل از این باشگاه می رود. ما می خواهیم کاملاً حرفه ای با داستان برخورد کنیم و یک پایان خوب رقم بزنیم. همه عذاب وجدان دارند. به همین خاطر است که می گویم اول از همه به خودتان انتقاد کنید."

بایرن مونیخ با پیروزی دلچسب مقابل لایپزیش توانست فاصله 8 امتیازی خود را بایر لورکوزن صدرنشین حفظ کند. هری کین در این بازی 2 گل به ثمر رساند.

4416