4 دیدار فینال‌گونه در انتظار نساجی/ "ساکت" در قامت منجی ظاهر می‌شود؟

4 دیدار فینال‌گونه در انتظار نساجی/ "ساکت" در قامت منجی ظاهر می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- قرمزهای مازندران 4 بازی سخت در اسفندماه پیش رو دارند که برای خروج از بحران، محکوم به کسب نتایج خوب در این دیدارها هستند.

به گزارش فوتبالی، پس از پایان همکاری با مهدی رحمتی، مدیران نساجی با لوکاس آلکازار اسپانیایی به توافق رسیدند به این امید که حضور مربی خارجی بتواند شرایط را تغییر دهد و نساجی از قعر جدول دور شود. اما تاکتیک‌های آلکاراز هم موثر واقع نشد و او در 4 دیداری که سرمربی قرمزها بود، 3 شکست و 1 تساوی به دست آورد تا خیلی زود دومین سرمربی اخراجی نساجی لقب بگیرد.

هم اکنون، ساکت الهامی در وضعیتی تیم را تحویل گرفته که باشگاه مازندرانی در شرایط نامطلوبی به سر می‌برد و با تنها 11 امتیاز، در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است.

الهامی آخرین باری که هدایت نساجی را برعهده داشت، موفق شد با این تیم به قهرمانی جام حذفی برسد و از این رو، از محبوبیت بالایی نزد هواداران نساجی برخوردار است.

اما ساکت برای خروج نساجی از بحران، کار دشواری در پیش دارد و باید در 4 دیدار پیش رو که هر کدام حکم یک فینال را دارد، سربلند بیرون بیاید. آن هم در حالی که از این 4 دیدار پیش رو، تنها یک دیدار به میزبانی نساجی برگزار می‌شود و شاگردان الهامی در 3 بازی دیگر مهمان خواهند بود.

اولین بازی نساجی، 8 اسفند مقابل گل‌گهر است. تیمی که با هدایت اوزونیدیس در رده ششم جدول قرار گرفته و به دنبال قرار گفتن در بین 4 تیم ابتدایی لیگ است و لذا حریف سختی برای تمام تیم‌ها به شمار می‌رود. 

بازی دوم، 17 اسفندماه مقابل نفت آبادان است. برزیلی‌ها درست هم امتیاز با نساجی و با تفاضل گل کمتر، در رده شانزدهم قرار گرفته‌اند و همانند حریف شمالی خود، بحران را تمام و کمال حس می‌کنند. نفت آبادان که پس از رفتن ویسی با سهراب بختیاری‌زاده به توافق رسیده، در جدال با نساجی انگیزه‌های زیادی دارد تا خود را از منطقه سقوط دور کند و این نبرد حساس بین تیم‌های بحران‌زده به نوعی 6 امتیازی محسوب می‌شود.

سومین دیدار نساجی، روز 23 اسفند مقابل شمس‌آذر است، تنها دیدار خانگی قرمزهای مازندران در اسفندماه که از حمایت هواداران خود بهره‌مند خواهند بود و از تیمی میزبانی خواهند کرد که با هدایت دقیقی در نیم فصل اول نتایج قابل توجهی گرفت، اما نیم فصل دوم را به خوبی استارت نزده و برای پیروزی در این دیدار انگیزه‌های زیادی دارد.

و اما آخرین بازی نساجی در سال 1402، روز 27 اسفند مقابل آلومینیوم اراک برگزار خواهد شد با هدایت مجتبی حسینی، نتایج نسبتا خوبی گرفته و در بهمن‌ماه توانست نساجی را در چارچوب جام حذفی شکست دهد.

بدین ترتیب، الهامی و نساجی ماه بسیار حساسی را در پیش دارند و باید دید پیش از شروع سال جدید می‌توانند خود را از محدوده خطر دور کنند یا خیر.

7474