بایرن مونیخ جانشین آلفونسو دیویس را انتخاب کرد

بایرن مونیخ جانشین آلفونسو دیویس را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - فلوریان پلاتنبرگ خبرنگار اسکای اسپورت آلمان گزارش داده است که تئو هرناندز بیشترین شانس را برای جانشینی آلفونسو دیویس دارد.

به گزارش فوتبالی، دیویس به ترک بایرن مونیخ در تابستان آینده فکر می کند که رئال مادرید محتمل ترین مقصد برای اوست. بایرن گزینه های مختلفی را برای جانشینی دیویس زیر نظر دارد که تئو هرناندز دفاع چپ درخشان میلان یکی از اصلی ترین گزینه های آنهاست. تئو در سالهای اخیر در پیراهن روسونری ها خوش درخشیده و به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. برادر او یعنی لوکاس نیز تجربه حضور در بایرن را داشته است.

دیویس تا سال 2025 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و مذاکرات برای تمدید قراردادش به بن بست خورده است. گفته می شود که دفاع چپ کانادایی برای تمدید با بایرن مونیخ دستمزد خالص 12 میلیون یورویی را طلب کرده، مبلغی که باواریایی ها حاضر به پرداخت آن نیستند.

از سویی دیگر رئال مادرید به دنبال تقویت ترکیبش در پست دفاع چپ است که دیویس به یکی از گزینه های اصلی آنها تبدیل شده است. رئال می داند که بایرن نمی خواهد دیویس را در سال 2025 رایگان از دست بدهد و به همین خاطر در نظر دارند که این مدافع را با 35 تا 40 میلیون یورو به خدمت بگیرند هر چند که بایرن در تلاش است تا قیمت فروش او را به 40 تا 50 میلیون یورو برساند.

4125