عکس؛ خوش و بش بازیگر برنده جایزه اسکار با مسی

عکس؛ خوش و بش بازیگر برنده جایزه اسکار با مسی

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز اینتر میامی و رئال سالت لیک در هفته اول از رقابت های لیگ برتر آمریکا یا همان MLS به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر میامی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی لیونل مسی گلزنی نکرد اما به طور کلی در این دیدار عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشت و موفق شد یک پاس گل بدهد. یکی از حاشیه های جالب این دیدار مربوط به لحظه ای بود که لیونل مسی با ویل اسمیت، بازیگر برنده جایزه اسکار سال 2022 خوش و بش کرد. ویل اسمیت برای دیدن بازی اینتر میامی به ورزشگاه رفته بود و به این ترتیب با لئو مسی هم دیداری کوتاه داشت.

ویل اسمیت در مراسم اسکار سال 2022 یک سیلی محکم به صورت مجری برنامه یعنی کریس راک زده بود. البته ویل اسمیت پس از این که جایزه اسکار را به عنوان بهترین بازیکن مرد سال 2022 دریافت کرد، از کریس راک عذر خواهی کرد. ویل اسمیت در سال 2022 به خاطر بازی در فیلم شاه ریچارد به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد و در مراسم اسکار جایزه برد. به نظر می رسد که ویل اسمیت از طرفداران لیونل مسی است که برای دیدن بازی او به ورزشگاه رفته است.

1471