مهاجم بایرن مونیخ شاگرد اریک تن هاگ می‌شود؟

مهاجم بایرن مونیخ شاگرد اریک تن هاگ می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – ماتیاس تل، بازیکن با استعداد بایرن مونیخ، پس از علاقه منچستر یونایتد، انتقال به لیگ جزیره را در نظر خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 18 ساله از تیم رن فرانسه و طی انتقالی به ارزش 24 میلیون پوند به بایرن مونیخ پیوست و موفق شد تا در بازی مقابل منچستر یونایتد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، گلزنی کند. او در میان گزینه های منچستر یونایتد برای اضافه کردن یک مهاجم دیگر به ترکیب خود قرار دارد و این در حالی است که یونایتدی‌ها پیش از این با بایرن مونیخ برای مذاکره جهت انجام این انتقال، ارتباط برقرار کرده است.

این بازیکن جوان فرانسوی، امیدی به تبدیل شدن به گزینه اول خط حمله بایرن مونیخ ندارد و در فصل جاری با تنها 735 دقیقه بازی برای این تیم و تنها 3 بار حضور در ترکیب باواریایی‌ها در تمام رقابت‌ها، گزینه سوم توماس توخل برای نوک خط حمله تیمش پس از هری کین و چوپو موتینگ بوده است.

با وجود اینکه تل پیش از این علاقه تیم‌های مختلف به خود را رد کرده بود، حالا به نقل از رسانه آلمانی بیلد، نظر تل تغییر کرده است و حالا این بازیکن جوان با توجه به علاقه بزرگی که از لیگ جزیره به او وجود دارد، به طور جدی گزینه های خود را مورد بررسی قرار خواهد داد.

2102