میزبان جدید بازی‌های دوستانه تیم ملی آرژانتین و مشخص شد

میزبان جدید بازی‌های دوستانه تیم ملی آرژانتین و مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین قرار است که در فروردین ماه دو بازی دوستانه را در مقابل تیم های ملی نیجریه و ال سالوادور در خاک آمریکا داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، این بازیها در ابتدا قرار بود که در چین برگزار شود اما خشم مردم چین و هنگ کنگ از مسی به خاطر عدم حضورش در بازی دوستانه اینتر میامی و منتخب هنک کنگ به بهانه مصدومیت، باعث شد تا مکان این بازیها عوض شود. حالا کشور امریکا قرار است که میزبانی دو بازی تیم ملی ارژانتین مقابل نیجریه و ال سالوادور را به عهده داشته باشد. مسی و تیمش برای این بازیها خودشان را برای کوپا آمریکا در تابستان آینده آماده می کنند. 

هنک کنگی ها از مسی به خاطر این که در مقابل تیم منتخب این کشور حضور پیدا نکرد و چند روز بعدش به مصاف ویسل کوبه رفت، به شدت عصبانی شدند. در حقیقت مردم این کشور معتقد بودند که مسی عمدا خودش را به مصدومیت زده تا فوتبالدوستان در این کشور را تحقیر کند. در پی اعتراضات، دولت چین تصمیم گرفتند که میزبانی از تیم ملی آرژانتین را لغو کند. 

مسی در همین زمستان با پیراهن اینتر میامی بازی دوستانه ای را مقابل ال سالوادور داشت که آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و او حالا دوباره به مصاف این تیم می رود.

مسی در اولین بازی فصلش در لیگ آمریکا به همراه اینتر میامی در مقابل رئال سالت لیک به پیروزی رسید. 

4125