بیانکونری در پی جذب مدافع موزامبیکی اتلتیکو مادرید

بیانکونری در پی جذب مدافع موزامبیکی اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- رینیلدو، مدافع 30 ساله اتلتیکو مادرید مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در تابستان 2024 با بحران تمام شدن قرارداد بازیکنانش مواجه است. آن‌ها هنوز نتوانستند با ماریو هرموسو و استفان ساویچ به توافقات لازم دست پیدا کنند. با این حال، آن‌ها می‌توانند با فروش بازیکنان خود سود خوبی به دست بیاورند و راحت‌تر با هرموسو و ساویچ به توافق برسند. یکی از بازیکنانی که در لیست فروش روخی بلانکو حضور دارد، رینیلدو است.

این مدافع چپ پای 30 ساله که در مرکز خط دفاعی عملکرد خوبی از خود نشان داده، مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته است. طبق گزارش نشریه آ اس، بیانکونری برنامه خاصی برای جذب این بازیکن در تابستان دارد.

رینیلدو که اواخر فصل گذشته دچار مصدومیتی شدید شده بود، پس از تحمل 10 ماه دوری در هفته گذشته بالاخره به مسابقات بازگشت. او در مقابل اتلتیک بیلبائو و اینتر میلان متزلزل ظاهر شد، اما نمی‌توان انکار کرد که او یکی از بهترین مدافعان اتلتیکو مادرید در دو فصل اخیر بوده است. او در سال 2022 از باشگاه لیل فرانسه به اتلتیکو پیوست.

با این وجود، شاید اینطور به نظر برسد که مدیران باشگاه اتلتیکو مادرید به راحتی با جدایی او موافقت نکنند؛ اما با توجه به این‌که قرارداد این بازیکن در سال 2025 تمام می‌شود، سران روخی بلانکو ترجیح می‌دهند او اتلتیکو را ترک کند تا مبلغ قابل توجهی وارد خزانه باشگاه مادریدی شود.

محدودیت‌های مالی لالیگا باعث شده تا اتلتیکو مادرید بازیکنان تاثیرگذار خود را به فروش برساند و از این طریق کسب درآمد کنند.

1428