مجسمه هری کین همچنان در انباری محبوس است!

مجسمه هری کین همچنان در انباری محبوس است!

پایگاه خبری فوتبالی - مجسمه هری کین شرایط نامشخصی را دارد چرا که در حال حاضر این تندیس در یک انباری قرار گرفته است و تلاش ها برای پیدا کردن محل مناسبی برای قرار دادن آن، ناکام بوده است!

به گزارش فوتبالی، شهرداری والتات فارست در شمال شرقی لندن پنج سال پیش مبلغ 7200 پوند هزینه کرد تا مجسمه ای در ابعاد واقعی این بازیکن ساخته شود. در حقیقت هری در این محله رشد کرده است و به همین خاطر قرار بود که از او تجلیل شود. اما در حال حاضر این مجسمه همچنان مورد رونمایی قرار نگرفته و در یک انباری، محبوس شده است. در ابتدا قرار بود که این مجسمه در ایستگاه متروی چینگفورد قرار بگیرد اما پس از بررسی خطرات، این گزینه منتفی شد. 

یکی از نزدیکان کین می گوید که مهاجم بایرن مونیخ و تیم ملی انگلیس خیلی دوست دارد که این تندیس به زودی نصب شود:" هری، آقای گل تاریخ تیم ملی انگلیس و تاتنهام است و تجلیل از او با تندیس، چیزی است که لیاقتش را دارد. مکان این مجسمه برای ما خیلی مهم است و خوشحال می شویم که مکان مناسبی برای قرارگیری این مجسمه انتخاب شود."

هری کین  با 278 گل در 430 بازی رسمی در تاتنهام به یکی از اسطوره های این تیم تبدیل شد و با 62 گل در 89 بازی در تیم ملی انگلیس، یکی از بهترین گلزنان تاریخ این تیم است. او در بایرن مونیخ هم در این فصل در 30 بازی 29 گل به ثبت رسانده است. 

4125