واکنش ستاره منچستریونایتد به دوران سیاهش در این فصل

واکنش ستاره منچستریونایتد به دوران سیاهش در این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - راسموس هویلوند ستاره دانمارکی منچستریونایتد، گل های بسیار مهمی برای شیاطین سرخ در سال 2024 به ثمر رسانده است. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، راسموس هویلوند با رقم 80 میلیون یورو از آتالانتا به یونایتد پیوست و قرار بود مشکلات خط حمله اریک تن هاگ را حل کند، اما او در 14 بازی ابتدایی نتوانست گلزنی کند ولی در سال 2024، او عملکردی خارق العاده داشته و توانسته 7 بار در 6 بازی گذشته گلزنی کند. هویلوند در بازی شب گذشته منچستریونایتد مقابل لوتون تاون، 2 بار گلزنی کند تا شیاطین سرخ را به چهارمین پیروزی پیاپی در  لیگ برساند.

به نقل از سایت گل، ستاره جوان دانمارکی گفت: "اجازه بدهید از هم تیمی ها و مربیانم تشکر کنم، چون آن ها همیشه به توانایی های من ایمان داشتند. می دانستم که می توانم گل های زیادی به ثمر برسانم، اما در آن 14 بازی که پایم به گلزنی باز نشد، واقعاً اذیت شده بودم. اما حالا گل می زنم و می خواهم به این روند ادامه دهم. برد بسیار مهمی مقابل لوتون به دست آوردیم و حالا فاصله ما با تاتنهامی که بازی اش را واگذار کرد، کمتر شده. دیگر نمی توانیم امتیاز از دست بدهیم. هدف ما، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست."

4416