رقابت برانکو و کی‌روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی چین

رقابت برانکو و کی‌روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی چین

پایگاه خبری فوتبالی- آینده تیم ملی چین، به یک دلیل خاص تبدیل به سوژه‌ای جذاب برای فوتبالدوستان ایرانی شده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از نتایج ضعیف تیم ملی چین در جام ملتهای آسیا – این تیم با کسب 2 امتیاز از 3 بازی در گروهش سوم شد – اخبار زیادی درباره سرنوشت الکساندر یانکوویچ سرمربی صربستانی این تیم مطرح شده که طبیعتا اکثر آنها درباره قطع همکاری فدراسیون فوتبال چین با این مربی 51ساله بوده است.

اما در شرایطی که هنوز خبری رسمی درباره این موضوع منتشر نشده، اخباری به صورت غیررسمی در رسانه‌های چین منعکس شده که برای فوتبالدوستان ایرانی جذاب است.

دلیل این قضیه هم چیزی نیست جز دو گزینه‌ای که در بازار شایعات به نیمکت تیم ملی چین لینک شده‌اند.

آنطور که صفحه توییتری FourFiveWonton از قول رسانه‌های چینی نوشته، برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش دو مربی‌ای هستند که شانس هدایت تیم ملی چین را دارند.

برانکو که در دوران جام ملتها، مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود، بعد از جدایی از تیم ملی عمان اعلام کرد که قصد دارد به کار در رده ملی ادامه دهد و با توجه به سابقه کار او در فوتبال چین، او شانس هدایت تیم ملی این کشور را دارد.

کی‌روش هم که طی روزهای گذشته به تیم ملی الجزایر لینک شده بود، دیگر گزینه چینی‌ها – طبق ادعای رسانه‌های این کشور است – و حالا باید منتظر ماند و دید که کدام یک از این دو نفر - که طی سالهای گذشته، شدیدترین مواضع ممکن را علیه یکدیگر داشتند – جای یانکوویچ را روی نیمکت تیم ملی فوتبال چین خواهند گرفت.

1984