شوخی با شباهت جالب مهاجم منچستریونایتد به خواننده جوان استرالیایی

شوخی با شباهت جالب مهاجم منچستریونایتد به خواننده جوان استرالیایی

پایگاه خبری فوتبالی - راسموس هویلوند توسط هم تیمی هایش در منچستریونایتد پس از دبل مقابل لوتون با لقب جدیدی مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، هویلوند در هفت دقیقه دو گل به ثمر رساند تا یونایتد به چهار امتیازی استون ویلا برسد و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده مواجه شود. مهاجم 21 ساله از اشتباه اوماری بل استفاده کرد و گل اولش را به ثمر رساند. او شش دقیقه بعد از آن  از ارسال آلخاندرو گارناچپو استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند. 

هویلوند که در چهارده بازی اولش در لیگ انگلیس گلی نزده بود، در شش بازی اخیرش موفق به گلزنی شده بود.  بدین ترتیب این مهاجم در حال اثبات ارزشهایش است و می خواهد نشان بدهد که سرمایه گذاری یونایتد برای او اشتباه نبوده است.

زمانی که شرایط برای هویلوند خوب پیش نمی رفت، هواداران با این ملی پوش دانمارکی شوخی می کردند و چهره اش را با شان میلز، شرکت کننده جوان در مسابقه خوانندگی در استرالیا مقایسه می کردند. میلز در مسابقه "صدای استرالیا" شرکت کرده بود. هفته گذشته یک هوادار منچستریونایتد از هویلوند پرسیده بود که آیا میلز را می شناسد که مهاجم نروژی با قاطعیت پاسخ منفی داده بود. 

هویلوند در مورد پنجمین پیروزی متوالی یونایتد در صفحه اینستاگرامش نوشته بود:" برد بزرگی در خارج از خانه کسب کردیم. یک قدم نزدیک تر به جایی که می توانیم در آن باشیم."  برخی بازیکنان یونایتد در پیام هایی به او تبریک گفتند که جانی ایوانس در پیامی جالب نوشت:" میلسی باکلاس!" تا او هم با شباهت چهره هویلوند با خواننده جوان استرالیایی شوخی کند.

4125