رکوردهایی که اینتر از خود به جا گذاشت

رکوردهایی که اینتر از خود به جا گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی- اینتر در این فصل آمارهای فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، اینتر میلان در این هفته از رقابت‌های سری آ موفق شد سالرنیتانا را با 4 گل در هم بکوبد و یک گام دیگر به فتح اسکودتو نزدیک شود. شاگردان اینزاگی در این هفته‌ها در بالاترین سطح قرار دارند. کارشناسان زیادی از عملکرد نراتزوری در بازی‌های اخیر تمجید کردند.

اینتر در حالی موفق شد سالرنیتانا را شکست دهد، که ماتیاس زومر، سنگربان سوییسی اینتر متحمل تنها یک شوت در جریان مسابقه شد که آن هم یک شوت از راه دور بود و خطر زیادی خلق نکرد. آبی و مشکی‌های شهر میلان با یک بازی کمتر در فاصله 9 امتیازی از تیم دوم قرار دارند و اگر اتفاق خاصی نیافتد، باید آن‌ها را قهرمان این فصل سری آ بدانیم.

رسانه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، در راستای نمایش‌های چشم‌نواز اینتر گزارشی از آمارهای فوق‌العاده‌ای که این تیم در این فصل به ثبت رساند جمع‌آوری کرد. طبق گزارش این رسانه، تیم اینزاگی تفاوت فاحشی با اینترهای فصول گذشته دارد، اعداد و ارقام به ما نشان می‌دهند که افعی‌ها در بستن فضا‌ها عالی عمل می‌کنند و در نتیجه فوتبالی مدرن و زیبا ارائه می‌دهند. اینتر هرگز بعد از گلزنی به لاک دفاعی فرو نمی‌رود و همچنان عطش دارد تا گل‌های بعدی را به ثمر برساند. تفاضل گل غیر قابل باور +47 که در این فصل با 58 گل زده و تنها 12 گل خورده ثبت شد نشان از اقتدار اینتر میلان دارد. برای پنجمین بار است که یک تیم در تاریخ سری‌آ چنین آماری ثبت می‌کند و در 66 سال گذشته هیچ تیمی در سری‌آ حتی نزدیک به این ارقام نشده است.

شاگردان اینزاگی در این هفته باید در جریان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید بروند.

1428