زمان بازگشت ستاره برزیلی رئال مادرید از مصدومیت

زمان بازگشت ستاره برزیلی رئال مادرید از مصدومیت

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید ممکن است شاهد بازگشت و حضور مدافع برزیلی خود از مصدومیت طولانی مدتش، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد.

به گزارش فوتبالی، ادر میلیتائو برزیلی در جریان برد 2-0 رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو در اولین روز فصل 24-2023، با پاره شدن رباط صلیبی خود مواجه شد. این مصدومیت تنها چند روز پس از رخ دادن مصدومیتی مشابه برای تیبو کورتوآ، سنگربان رئالی‌ها برای مدافع برزیلی رقم خورد.

حالا به نقل از رسانهrelevo ، رئال مادرید قرار است شاهد بازگشت ستاره خط دفاعی خود در مقطع پایانی فصل باشد. طبق این گزارش، میلیتائو به زودی به تمرینات کامل رئالی‌ها باز خواهد گشت. او در هفته های اخیر، در باشگاه و همینطور به صورت انفرادی در زمین چمن، برای رسیدن به آمادگی جسمانی کامل، در حال تمرین بوده است. اگر همه چیز بر طبق برنامه پیش برود و مصدومیت او با تشدید مواجه نشود، او می‌تواند در صورت صعود رئال مادرید به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در مرحله یک چهارم نهایی، برای تیم اسپانیایی به میدان برود. 

رئال مادرید در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی، موفق شد تا با یک گل در زمین تیم لایپزیش پیروز شود و برای صعود به جمع هشت تیم نهایی، باید از بازی خود برابر این تیم آلمانی در سانتیاگو برنابئو نیز، سربلند بیرون بیاید.

2102