مقصدهای احتمالی ستاره رئال مادرید

مقصدهای احتمالی ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از این است لوکا مودریچ تمایلی به تمدید قرارداد خود ندارد و احتمالا اسطوره کروات کهکشانی‌ها، در تابستان پیش رو از جمع سفیدهای چامارتین جدا می‌شود.

به گزارش فوتبالی، سیاست فلورنتینو پرز در سال‌های اخیر، تمدید قرارداد یک ساله با بازیکنانی بوده که از مرز 30 سالگی عبور می‌کنند. لوکا مودریچ نیز در سال‌های اخیر، برای سیاست‌های باشگاه رئال مادرید احترام قائل شده و قراردادش را به مدت یک سال تمدید کرد؛ اما به نظر می‌رسد این بار قرار نیست تمدید قراردادش در کار باشد و لوکا مودریچ پس از سال‌ها افتخارآفرینی در پیراهن لوس بلانکوس، قصد جدایی دارد.

این هافبک باتجربه و در این فصل زمان زیادی برای بازی به دست نیاورده است. او جایگاه ثابتی در ترکیب رئال مادرید ندارد و با ادامه این روند، احتمالا در تابستان از جمع کهکشانی‌ها جدا می‌شود و به ماجراجویی 12 ساله‌اش در پایتخت اسپانیا پایان می‌دهد.

مدیران رئال مادرید نیز قصد دارند به تصمیم ستاره تیمشان احترام بگذارند و برای تمدید قرارداد اصرار نمی‌کنند.

مودریچ در یورو 2024 بازوبند کاپیتانی کرواسی را بر بازو می‌بندد و احتمالا بعد از این تورنمنت، که احتمالا آخرین تورنمنت ملی مودریچ هم باشد، در مورد آینده‌اش تصمیم می‌گیرد.

پیش‌بینی می‌شود که مودریچ دو راه برای ادامه دوران حرفه‌ای فوتبال خود در پیش رو داشته باشد. او در سال 2023 از لیگ حرفه‌ای عربستان پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای دریافت کرده بود و احتمالا در تابستان 2024، یک بار دیگر با چنین پیشنهادی مواجه شود. او این فرصت را دارد تا مثل خیلی از ستاره‌های دنیای فوتبال، راهی خاورمیانه شود و در عربستان به راه خود ادامه دهد. لیگ ام‌ال‌اس، دیگر راهی است که مودریچ می‌تواند آن را انتخاب کند.

حالا باید دید لوکیتا کدام لیگ را برای ادامه دوران فوتبال خود انتخاب می‌کند؟

1428