ترکیب رئال مادرید در فصل آینده در صورت اضافه شدن دو ستاره

ترکیب رئال مادرید در فصل آینده در صورت اضافه شدن دو ستاره

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه تصمیم خود را برای جدایی از پاری سن ژرمن گرفته است و باید دید که در نهایت راهی رئال مادرید می شود یا این که اتفاقات دیگری برای او رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید سال ها است که به دنبال جذب کیلیان امباپه است و به نظر می رسد که بالاخره این اتفاق در حال رخ دادن است. امباپه به مدیران پی اس جی اعلام کرده که دیگر قصدی برای تمدید قرارداد ندارد و در انتهای فصل جمع پاریسی ها را ترک خواهد کرد.

برای فصل آینده، در خط هافبک رئال مادرید می تواند از شوامنی یا کاماوینگا در پست هافبک دفاعی استفاده کند. فدریکو والورده هم می تواند به عنوان هافبک وسط به میدان برود.

رئال مادرید علاوه بر این که به دنبال جذب کیلیان امباپه است، می خواهد آلفونسو دیویس را هم جذب کند. در حقیقت مادریدی ها هم کیلیان امباپه و آلفونسو دیویس را به عنوان اهداف اصلی خود در تابستان پیش رو می بینند. در صورت آمدن امباپه به رئال مادرید شاهد مثلث وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس و کیلیان امباپه در خط حمله رئال مادرید خواهیم بود که جود بلینگام هم پشت سر آن ها بازی خواهد کرد.

اگر آلفونسو دیویس هم از بایرن مونیخ به رئال مادرید بیاید در پست مدافع چپ در رئال مادرید به میدان می رود و به همراه آنتونیو رودریگر، ادر میلیتائو و دنی کارواخال در خط دفاعی رئال مادرید قرار می گیرد.

1470