هدف اصلی آرسنال در تابستان 2024 مشخص شد؟

هدف اصلی آرسنال در تابستان 2024 مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از این است که داگلاس لوئیز اصلی‌ترین گزینه آرسنال در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان برای تقویت خط هافبک است.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی آرسنال در تابستان پیش رو، تقویت کمربند خط میانی است. آن‌ها قصد دارند برای این پست هزینه زیادی انجام دهند و چند گزینه را زیر نظر دارند. توپچی‌ها به طور خاص به دنبال بازیکنی هستند که بتواند به ترکیب اصلی بپیوندد و مکمل دکلان رایس در مرکز زمین باشد؛ از طرفی باعث شود رایس فرصت استراحت به دست بیاورد.

هافبک جدید قرار است جانشین توماس پارتی شود. هافبک 30 ساله غنایی قراردادش در تابستان 2025 با آرسنال به پایان می‌رسد و قرمزهای شهر لندن قصد دارند او را در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی به فروش برسانند. خود بازیکن نیز با این موضوع کنار آمده و آماده خداحافظی با امارات و آرسنال است.

چند هافبک در لیست آرسنال قرار دارند و یکی از گزینه‌های اصلی داگلاس لوئیز است. ستاره استون ویلا در نقل و انتقالات زمستانی در آستانه انتقال به آرسنال قرار داشت، اما ترجیح داد تا پایان فصل در جمع شیرهای بیرمنگهام بماند. حالا مدیران آرسنال قصد دارند در تابستان 2024 یک بار دیگر برای جذب او پیشنهاد بدهند.

یکی دیگر از گزینه‌های آرسنال، مارتین زوبیمندی هافبک 24 ساله رئال سوسیداد است. بارسلونا و بایرن مونیخ نیز به دنبال جذب این هافبک اسپانیایی هستند. آمادو اونانا نیز در لیست خرید توپچی‌ها حضور دارد، اما به نظر می‌رسد شانس کمتری نسبت به سایر گزینه‌ها داشته باشد.

اینطور که مشخص است، داگلاس لوییز گزینه اصلی آرسنالی‌ها است و بعد از او، مارتین زوبیمندی و آمادو اونانا قرار دارند.

1428