ستاره جوان تافی‌ها در رادار غول‌های اروپا

ستاره جوان تافی‌ها در رادار غول‌های اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- آمادو اونانا، هافبک بلژیکی اورتون که عملکرد خوبی در پیراهن تافی‌ها داشته، مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، آمادو اونانا یکی از هافبک‌های جوان و آینده‌دار فوتبال اروپا است که چشم‌های زیادی را به خود خیره کرده. این هافبک تنومند بلژیکی، توانایی خوبی در تخریب بازی حریف و حمل توپ از محوطه خودی به محوطه تیم مقابل دارد.

پیش از این، رسانه‌ها خبر داده بودند که آرسنال، در صورت فروش توماس پارتی برای جذب آمادو اونانای 22 ساله اقدام می‌کند. او می‌تواند آزادی عمل بیشتری به دکلان رایس در میانه میدان بدهد و عملکرد دفاعی توپچی‌ها را بهبود ببخشد. اما از طرفی، شنیده می‌شود آرتتا رویای جذب مارتین زوبیمندی را در سر دارد. هنوز مشخص نشده که هدف قرمزهای لندن کدام هافبک است؛ اما در هفته‌های اخیر زوبیمندی بیشتر از سایر گزینه‌ها مورد توجه آرسنال قرار گرفت.

بارسلونا دیگر باشگاه علاقه‌مند به جذب اونانا است. آن‌ها به دنبال یک هافبک تنومند در سبک یایا توره می‌گردند تا با قلدری میانه میدان را در دست بگیرد. رسانه‌ها مدعی شده‌اند آمادو اونانا گزینه مورد علاقه دکو و مدیران بارسلونا برای این پست است. دکو در آخرین مصاحبه خود اشاره کرد که توانایی جذب بازیکنی در سبک فوتبال بوسکتس ندارند، چرا که رودری و کیمیش در دسترس نیستند.

طبق گزارش خواکیم پیرا، خبرنگار فوتبال اسپانیا اگر اورتون بیشتر از 40 میلیون یورو برای اونانا نخواهد، بارسلونا می‌تواند او را به خدمت بگیرد.

اما آخرین تیمی که رسانه‌ها مدعی شدند تمایل دارد این هافبک بلژیکی را جذب کند، چلسی است. آبی‌ها چند هافبک جوان در لیست تیم خود دارند و عجیب است اگر بخواهند یک بازیکن دیگر به میانه میدان اضافه کنند؛ مگر این‌که یکی از هافبک‌ها در تابستان پیش رو قصد جدایی داشته باشد.

1428