روزهایی که هوادارن بایرن‌مونیخ حسرت ناگلزمن و فلیک را می کشند!

روزهایی که هوادارن بایرن‌مونیخ حسرت ناگلزمن و فلیک را می کشند!

پایگاه خبری فوتبالی- آمار باخت های بایرن مونیخ با توماس توخل وضعیت جالبی را نشان نمی دهد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ برای اولین بار در ۱۱ سال اخیر در دور رفت مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد و برای اولین بار در ۱۳ سال گذشته مقابل یک تیم ایتالیایی باختی را تجربه کرد که همگی این آمارها سنگینی و تلخی شکست مقابل لاتزیو را بیشتر می‌کند. آمار باخت های بایرن مونیخ با آخرین مربیان حاضر روی نیمکت این تیم شامل ۱۰ شکست در ۴۳ مسابقه همراه با توماس توخل و ۱۰ شکست در ۸۴ مسابقه همراه با یولیان ناگلزمن بوده که نشان از ضعف بایرن مونیخ زیر نظر توخل دارد.

بایرن مونیخ که این روزها شایعه حضور دوباره هانسی فلیک را بیش از پیش روی نیمکت خود حس می‌کند در دوران اول حضور این مربی روی نیمکت خود و در طی ۸۶ بازی به آمار ۷۰ برد، ۸ تساوی و ۸ باخت رسید و موفق شد ۷ جام را با این مربی به دست بیاورد. این آمار نشان می دهد بایرن مونیخ با هانسی فلیک هر ۱۲ بازی یک جام کسب کرده و با ۲۶۰ گل زده ، ۹۱ گل خورده و ۳۴ کلین شیت دوران خوبی را با فلیک سپری کرد.

بازگشت به بایرن مونیخ قبلا برای هانسی فلیک غیرممکن تلقی می شد زیرا رابطه بین فلیک و اولی هوینس پس از ترک باشگاه در سال ۲۰۲۱ بسیار متشنج بود. اما این دو از آن زمان با یکدیگر ملاقات کردند و بحث و گفتگو کردند و همه اختلافات را برطرف کرده اند.

۱۰۰۹